Föreläsning

I samarbete med IDEN kan Softresor erbjuda ett flertal upplägg av föreläsningar men naturligtvis kan även ert företag komma med egna förslag på hur föreläsningen ska utformas.

 

“Bäst service”

Den här tjänsten handlar om att gå från bra till bäst. Som du vet så är bra service en framgångsfaktor och allt handlar om att fokusera på detaljer som överträffar dina kunders förväntningar. Du måste våga tänka nytt och se till att din personal förstår hur viktigt service är och att bra service  bidrar till bättre lönsamhet. När vi ger bra service så får vi så mycket positivt tillbaka och det innebär att vi får en gladare arbetsplats.  Vem vill inte ha kul på jobbet och nöjda kunder??

 

Föreläsningstid: 1-6 timmar

 

“Generositet”

Det är en fantastisk förmån att få föreläsa om generositet. Ju mer generösa vi är, desto mer får vi personligen tillbaka, det är en naturlag. Ingen kan göra allt men alla kan göra något. Tro det eller ej, vi blir mer och mer generösa mot varandra. Vi bryr oss mer, vi skänker mer perngar till behövande, så framtiden är ju rätt ljus men det är först när vi väljer att lära oss hur vi skall agera som generositeten blommar och slår tillbaka till oss själva. Den som ger får mångfallt tillbaka och det skapar en tillfredställelse för individen och mervärde för organisationen.

 

Föreläsningstid 1 – 2 timmar.

 

“Bygga starka lag”

Vad skapar ett starkt lag? Vi på IDEN anser att ett starkt lag är resultatet av att alla förstår vad som skall göras, hur det skall göras och att det är hela lagets kompetens som bidrar till resultatet. Vi ser till att alla har samma bild. Respekten inför varandra är viktig. Viljan att vara med i ett lag är en förutsättning, liksom att laget alltid går före jaget, det är vår väg till starka och framgångsrika lag. Vi arbetar både med gruppträning och föreläsningar.

 

Föreläsningstid: 5 timmar . 2 dagar

 

 

Kommentera